ЮрченкоТетянаВолодимирівна
Освіта: Переяслав-Хмельницький ДПУ ім. Г. Сковороди, КХ №23414882 від 27.06.2003, вчитель історії і правознавства, викладач ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації, організатор освіти
Рік, результати атестації: 2019 рік, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії»Курси підвищення кваліфікації: СП 35830447/0502-21 від 04.06.2021 ДВНЗ «УМО» ЦІППОПедагогічний стаж: 19 років, на посаді методиста 14 років
Електронна пошта: ten.rku%40u_akhcuinat
Навчально-методична робота у ЗП(ПТ)О "Переяславський професійний коледж" проводиться як цілісна система взаємопов’язаних дій і заходів, спрямованих, перш за все, на забезпечення професійних запитів всіх категорій педагогічних працівників, розвиток та підвищення творчого потенціалу педагогічного колективу в цілому, а в кінцевому рахунку поліпшення рівня навчання, виховання і розвиток здобувачів освіти. Навчально-методична робота у коледжі підпорядкована єдиній методичній темі: «Розвиток медіакомпетентностей і цифровізації у закладі професійної (професійно-технічної) освіти - важлива умова модернізації освітнього простору», що розрахована на 2020-2025 рр. Колективною формою організації навчально-методичної та педагогічної роботи є педагогічна рада. Засідання педагогічної ради проводяться згідно з планом роботи закладу освіти. У структурі навчально-методичної роботи працюють сім методичних комісій:● викладачів природничо – математичної підготовки● викладачів та майстрів виробничого навчання з професій сільськогосподарського напрямку ● викладачів гуманітарної підготовки ● викладачів та майстрів виробничого навчання з професій електротехнічного напрямку ● викладачів фізичної культури та захисту України ● викладачів та майстрів виробничого навчання з професій громадського харчування ● викладачів та майстрів виробничого навчання з професій швейного виробництва Робота методичних комісій спрямована на реалізацію методичної проблеми закладу освіти і здійснюється за планами, що складаються на навчальний рік. Засідання методичних комісій відбуваються щомісяця, при плануванні роботи враховуються напрацювання педагогічних працівників центру професійно-технічної освіти, індивідуальні побажання членів методичних комісій, результати навчально-виховного процесу за попередні роки, досвід інших закладів освіти. На методичні комісії покладено підготовку завдань для першого етапу Всеукраїнської олімпіади з базових предметів, проведення предметних тижнів, конкурсів, відкритих уроків, виховних заходів з предметів тощо. Предметні тижні, які проводяться в закладі освіти, це, як правило, комплекс навчально-виховних заходів, спрямованих на розвиток творчості здобувачів освіти, поглиблення знань з предмета. Метою цих заходів є і удосконалення професійної майстерності викладачів, збагачення їхнього педагогічного досвіду. Координаційним центром навчально-методичної роботи в центрі професійно-технічної освіти є навчально-методичний кабінет.
У навчально-методичному кабінеті наявний стенд, де міститься: інформація про інноваційні педагогічні технології, план роботи педагогічної та методичної ради, план роботи атестаційної комісії закладу, графік підвищення кваліфікації педагогічних працівників. На допомогу педагогічним працівникам систематизовано матеріал за темами: «На допомогу класному керівнику», «Сучасний урок – все про нього», «На допомогу майстру виробничого навчання» тощо. У кабінеті зібрані методичні матеріали, підготовлені педагогічними працівниками: методичні розробки уроків та позакласних заходів, доповіді, плани-конспекти відкритих уроків, посібники та методичні рекомендації, плани роботи методичних комісій. Систематично проводиться робота з вивчення, узагальнення та розповсюдження педагогічного досвіду викладачів та майстрів виробничого навчання. Педагогічні працівники закладу освіти поряд з навчально-методичною роботою ведуть активну роботу з удосконалення комплексно-методичного забезпечення кабінетів, лабораторій та майстерень; з розробки міжпредметних зв’язків; з вивчення сучасних методів навчання по підвищенню ефективності уроків і підвищенню якості знань здобувачів освіти. Розвитку педагогічної та професійної майстерності кадрів, їх загальної культури були підпорядковані різноманітні колективні, методичні заходи: семінари, засідання методичних комісій, засідання педагогічної ради, атестаційної комісії, презентації педагогічних ідей, відкриті уроки та виховні години, творчі звіти, конкурси на кращий кабінет, кращу методичну розробку.
Методичні комісії